Saturday, February 17, 2007

mariam nytt

sportbladet : jag har träningsvärk...men d e skönt antar jag...lr iaf bra...träna e bra! På söndag blir d mer gym...då ska d simmas oxå...oooooooh d har jag längtat efter,ska bli så könt!

mat & hälsa : jag har för sjutton ätit way för många kiwis idag-way to många sista tiden kanske jag ska säga. jag vet inte va d e-men jag älskar kiwi just nu!!

Kärlek & sex : Måste han va så fin ??? Måste han d ?? de där ögonen..ohhhh å de där läpparna...hjälp mig någon !!! Så fort han flyttat hit e den mannen min-min,min,MIN ! Till dess ska jag verkligen försöka fokusera på allt annat än han, vilket e lättare sagt än gjort-för han e verkligen sjukt vacker den pojken !!!!

Hem & trädgård : okajj-då var d dax igen.Om drygt en månad...lr ja 1,5 månad kanske d blir ska jag å tjejgänget flytta ihop=)Ohooo d ska bli en najs 4:a me bara vackra töser som studerar,jobbar,festar,lagar goda middagar,ställer till me hemmafest, bajlar,dricker vin,har dvd-kvällar, lägger anisktsmasker å har d gött ! Längtar !

Nu: friends marathon på laptopen

1 comment:

hanna said...

Babe! Flytta ihop - tjejgäng!?! Eee TELL ME! Va ute o shakade igår,d u va saknade men d va kul... miss u! puss/h