Monday, February 19, 2007

värk..


ok,min kropp håller på att trilla isär av all träningsvärk,men d e bara att bita ihop and keap it going ! Snart e d Brighton säsong juh !!!!


Idag har jag insett hur sjukt singel jag e. jag vet att jag varit singel ett tag, och ibland har jag saknat förhållanden men mest har jag varit bekväm med att vara singel. Men idag såg jag bara en massa par-å d gjorde ont-för första gången på länge...kan han flytta hit snart lr ??!!


Imorrn bir d jobb å universitetet på kvällen...


I veckan leaving due för Mia på onsd, teater på torsd, utgång me grabbsen efter teater, sverigebesök på fredag me indisk middag och girly talk, turista på lörd,utgång på salsa club på lörd, antagligen bakis på sönd me feeeeeeet god brunch å turista i portobello..bye bye sverigebesöket på månd * snyft*


I framtiden känns d som d mesta e gråzon...förhoppningsvis ljusnar d upp å d blir som jag tänkt mig,eller bjuder på en rad trevliga överraskningar iaf !


No comments: