Monday, March 19, 2007

3113...

... ord och många plågsamma timmar senare e jag finally klar me den där uppsatsen !

Tack all ni som stått vid min sida.
Tack alla ni som haft tålamod me min frånvaro
Framför allt tack till alla er som stått ut me mitt härliga, yet svängade humör under skrivande perioder .

Nu när det e klart känns det som att jag egentligen ger blanka *biiiip* i vad jag får för betyg...om jag får ett betyg...om jag ens vill ha ett betyg. Anledningen, och ENDA sanna anledningn till att jag tog denna universitetskurs var bara för att bevisa för mig själv att jag fortfarande orkar och att jag för en gångs skull i mitt liv ska avsluta ngt jag påbörjat-vilket jag nu gjort ! =) ok sen hade jag hoppats på en å annan het kille på kursen oxå-vilket inte fanns, å d var lika bra för då kunde jag koncentrera mig till 100% på den snälla, men ack så gråa professorn.

Nu när detta e över ser jag fram emot :

  • Onsdag : iranskt nyårsfirande me vänner i London
  • Torsdag: manikyr och vår fin hos salongen
  • Fredag: tidigt morgon flyg till sthlm å saknade familjen för mera firande..miii
  • Lördag : konsert i globen
  • söndag: äta mammas goda mat, gå promenad vid vattnet, slöa å ha d gött
  • Måndag slappa,njuta och flyga tbx till London...

Sen väntar en härlig vecka med packa kartonger å flytta till ny lgh 1:a april=)

Hurra för nya saker i livet och välkommen våren !!!

No comments: