Saturday, March 03, 2007

I did it to...

Nu har jag oxå gjort det-fast ngt annat än ljuvliga H-jag vågade säga upp mitt rum idag.
Har skjutit upp det i drygt en vecka...men nu e d gjort. Jag orkade verkligen inte göra så mot tjejen, för hon e så rar, och det e mitt i tentaperioder...men vad ska man göra !

I torsdags var jag på Evita, på Adelphi teatern. Eiiiiii det var underbart !!!! Var där me S.

I fredags var d afterwork...errr...inte lika vilt som d kända afterworken...inte denna gång...förra gången inehöll den dock lite av samma material som tidigare afterwork vi vatt på : musik,baila,mängder me alkohol å förbjudna kyssar !!!! No need to say more...

Idag, jobbat extra...pengar e alltid välkommet i dyra,men ack så underbara London!

Puss

1 comment:

hanna said...

good on u, as they (noo her) would say! bra bra, nu ligger ja o moffar russin o petar mig i naveln o underbart (?) uttråkad.. buhubuhu! anyway lycka t me essayn... fetkram